DSpace Repository
Influencia de los estímulos de moderación en línea en el rendimiento académico del participante: diplomado entornos digitales en educación básica
Login
DSpace Home
→
3.- Unidades Académicas de Nivel Posgrado
→
Sección de Estudios de Posgrado e Investigación
→
SEPI ESCA Santo Tomás
→
1. Tesis
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Influencia de los estímulos de moderación en línea en el rendimiento académico del participante: diplomado entornos digitales en educación básica
Celis Domínguez, Adriana Berenice
URI:
http://tesis.ipn.mx/handle/123456789/9824
Date:
2012-06-12
Show full item record
Files in this item
Name:
101.pdf
Size:
2.989Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
1. Tesis
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register